Koszyk
0 pln

Regulamin od 25.12.2014

Regulamin serwisu

(obowiązuje od 25.12.2014)

 

Wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza i wysłanie oznacza zapoznanie się i akceptację postanowień niniejszego regulaminu:

 

1. Apteka internetowa  www.aptekaflora.pl  (zwana dalej Apteką) jest działem  Apteki  „Flora”, która ma siedzibę w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Słowackiego 22, jej właścicielem jest mgr farm.  Jacek Cieciura.

NIP firmy 773-172-08-30

REGON : 590718849

Wpis EDG o numerze 11768, wydany przez Prezydenta Miasta Tomaszów Maz.

koncesja FALD-333/A/99 nadana przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w Łodzi

tel. 44 725 18 54     mail: flora@aptekaflora.pl

Dokładne dane Apteki znajdują się w zakładce „O firmie”

 

2. Apteka przyjmuje zamówienia przez 24h na dobę, cały rok, składane za pośrednictwem serwisu strony www. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Klientem (dalej Kupującym) a Sprzedawcą (Apteką).

 

3. Zakupów w Aptece mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie .

 

4. Apteka internetowa nie sprzedaje leków „na receptę”.

 

5. Apteka prowadzi obrót detaliczny, nie prowadzi obrotu hurtowego.

 

6. Podstawą do realizacji zakupów w Aptece internetowej jest prawo polskie i unijne: Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827) oraz Ustawa Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2001, nr 126, poz. 1381).

 

7. Wszystkie ceny oferowanych produktów są cenami brutto i nie obejmują opłaty za dostawę i są podawane  w złotych polskich. Koszt dostawy zostanie doliczony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki. Szczegółowy wykaz kosztów i sposobów wysyłki znajduje się w zakładce Wysyłka i jest traktowany jako nieodłączna część niniejszego regulaminu.

 

8. Apteka zastrzega sobie prawo do zmiany oferty zamieszczonej na portalu w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia.

 

9.  Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem  przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24. Wykaz wszystkich form płatności obsługiwanych przez aptekę i danych do przelewu znajduje się w zakładce Formy płatności i jest traktowany jako nieodłączna część niniejszego regulaminu.

 

10. Wszystkie produkty nabywane w Aptece, zostały dopuszczone do obrotu na terytorium RP , posiadają oznaczenie  producenta lub importera , wymagane znaki zgodności z odpowiednimi przepisami prawa oraz zostały nabyte od uprawnionych  podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

11.  Apteka gwarantuje, że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wymogami ustalanymi przez odpowiednie inspektoraty i producenta, zapewniającymi zachowanie wszelkich norm jakościowych produktów.

 

12. Apteka dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia i opisy produktów prezentowane w serwisie odpowiadały rzeczywistości i były kompletne. Mogą się one jednak różnić od stanu faktycznego, np. w przypadku zmiany opakowania przez producenta, lub nowych, jeszcze nieopisanych produktów. Wszelkie znaki towarowe i nazwy zastrzeżone są prawną własnością ich właścicieli, stosownie do odpowiednich praw posiadanych przez te firmy. W naszej Aptece zostały one użyte wyłącznie w celach informacyjnych oraz w celach identyfikacji produktów. W razie wątpliwości czy prezentowany w serwisie produkt jest tym, który Państwo zamierzają kupić lub tym, który będzie najbardziej odpowiadał Państwa potrzebom, prosimy o kontakt admin@aptekaflora.pl albo telefoniczny : 44 725 18 54 w godzinach 7-21  lub 44 777 50 01 w godzinach 7-15.

 

13. Opisy nie mogą być traktowane jako oryginalna ulotka producenta. Apteka nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe z przeznaczeniem użycie zakupionych w niej produktów, ani za skutki błędnej interpretacji treści dołączonych do opakowań ulotek.

 

14.  Przed użyciem zakupionych w naszej aptece produktów zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania lub skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą , gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

 

15.  Klienci Apteki mają zagwarantowaną pełną ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych , z późniejszymi zmianami). Wszystkie dane osobowe Kupujących są przez Aptekę traktowane jako poufne i są chronione zgodnie z ustawą.

 

 

Zamówienia

 

 

16. Złożenie zmówienia przez klienta Apteki internetowej następuje po wypełnieniu formularza rejestracyjnego  wraz z podaniem prawidłowego adresu e-mail.  Wypełnienie wszystkich wymaganych pól i wysłanie formularza oznacza zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu i jest warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia. (Szczegółowy opis składania zamówienia znajduję się na stronie Jak zamawiać).

 

17. Kupujący jest informowany przez Aptekę o kolejnych etapach realizacji zamówienia poprzez podany adres email:

- po złożeniu zamówienia wiadomością o szczegółach zamówienia z numerem,

- informacją o rozpoczęciu realizacji zamówienia,

- informacją o zrealizowaniu zamówienia, co jest równoznaczne z nadaniem przesyłki,

- Kupujący powinien również otrzymać informację od dostawcy zawierającą numer przesyłki umożliwiający jej monitorowanie w serwisie dostawcy.

Na prośbę kupującego Apteka przesyła numer nadania przesyłki w przypadku braku takiej wiadomości.

 

18. Obsługą i realizacją zamówień zajmują się farmaceuci i osoby posiadające odpowiednie przygotowanie fachowe. W razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań dot. produktów, wskazań, procedury zamówień, reklamacji itp. prosimy o kontakt admin@aptekaflora.pl albo telefoniczny : 44 725 18 54 w godzinach 7-21  lub 44 777 50 01 w godzinach 7-15.

 

19. Razem z zamówieniem dostarczamy dokument zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury  VAT  (na życzenie klienta).

 

20. Apteka wymaga potwierdzenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku wybrania opcji płatności - płatności za pobraniem.

 

21.  Zamówienia składane przez Kupującego będą realizowane pod warunkiem  wpłynięcia należnej kwoty na konto Apteki (w przypadku płatności przelewem) lub potwierdzenia złożonego zamówienia drogą mailową (w przypadku płatności za pobraniem).

 

22.  Po 7 dniach od złożenia zamówienia w przypadku braku wpłaty, jeżeli taka forma płatności została wybrana, do Kupującego wysyłamy wiadomość z przypomnieniem; po 14 dniach zamówienie jest anulowane bez konsekwencji. W przypadku dalszej chęci jego realizacji prosimy o kontakt z Apteką.

 

23.  Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia jeżeli wskazany towar nie jest dostępny we wskazanej cenie, nie jest dostępny z powodu braków na magazynie, braku w hurtowniach, dane Kupującego są niepełne lub niepoprawne lub budzą wątpliwości, nie można nawiązać kontaktu z Kupującym, nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.

 

24. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy Klienta (np: błędne dane, nieodebranie zamówionego towaru), Apteka zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami poniesionymi przez Aptekę w związku z dostarczeniem przesyłki.

 

 

Wysyłka

 

25. Apteka nie realizuje zamówień z wysyłką za granicę.

 

26. Przesyłki dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. Koszt przesyłki pokrywa kupujący wg cennika, jednak jeżeli suma zamówienia przekracza 199 zł wysyłka jest realizowana kurierem na koszt naszej apteki, pod warunkiem że kupujący nie odstąpi od umowy – wtedy koszt wysyłki pokrywa kupujący. Szczegółowy wykaz kosztów i sposobów wysyłki znajdą Państwo na stronach Wysyłka i Transport własny.

 

27. Odbiór  osobisty zamówionych towarów może nastąpić w dni robocze w godzinach 8-21 i w soboty w godzinach 8-15 w siedzibie apteki Flora w Tomaszowie Mazowieckim ul. Słowackiego 22, po uprzednim podaniu numeru zamówienia i uiszczeniu opłaty, jeżeli wybrana była opcja płatne przy odbiorze. Kupujący informowany jest pocztą elektroniczną o fakcie zrealizowania zamówienia i możliwości odbioru.

 

28. Czas realizacji zamówienia (od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia z opcją za pobraniem, do momentu wysłania) wynosi 1-3 dni robocze.

Apteka zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji w przypadku: problemów z dostępnością produktu w hurtowniach, braku odpowiedniej ilości sztuk produktu przy zamówieniach większych ilości.

Czas dostawy zamówienia jest uzależniony od wybranego przez Państwa dostawcy – przesyłki z reguły dostarczane są następnego dnia od nadania.

Należy też zwrócić uwagę, że zamówienia złożone w dni powszednie  po godzinie 15 –tej, w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

Na łączny czas zamówienia (od złożenia do dostawy do Państwa) składają się wszystkie powyższe, czyli w przypadku braku problemów z dostępnością produktów, czas powinien wynosić 2 – 5 dni roboczych.

 

29. Apteka nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłek spowodowane działaniem lub zaniechaniem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej.

 

 

Zwroty

 

30. Procedury dotyczące zwrotów w Aptece są regulowane przez ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827)

 

31. Kupujący, który zawarł umowę, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny  i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy (art. 34 ust. 2 w zw. Z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Aptekę, ta nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 powyższej ustawy).

 

32. Termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy polegającej na wydaniu rzeczy – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

 

33. Kupujący może odstąpić od umowy, składając Aptece oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Może zrobić to telefonicznie (lub faksem) lub poprzez email. Apteka jest zobowiązana przesłać Kupującemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Umowę taką uważa się za niezawartą. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć wg wzoru.

 

34. Apteka niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Kupującego.

 

35. Prawo do zwrotu zakupionego towaru przysługuje również jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi lub jest niepełnowartościowy z winy Apteki. Jeżeli jednak przesyłka została uszkodzona w transporcie, Kupujący jest zobowiązany do spisania protokołu szkody przy listonoszu /kurierze wraz z informacją w jaki sposób paczka była zabezpieczona, co zostało uszkodzone. Tylko taki dokument umożliwia reklamację przesyłki uszkodzonej w transporcie. Dlatego prosimy Państwa o dokładne sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera lub listonosza.

 

36. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że strony porozumiały się co do innego sposobu, który nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami.

 

37. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

38. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach:

- otwarciu opakowania produktu, także zewnętrznego opakowania ochronnego, którego nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

- częściowego zużycia produktu,

- produktów o krótkim terminie ważności, który to termin jest lub był w momencie zawierania umowy, wystarczający do pełnego wykorzystania produktu zgodnie ze wskazaniami producenta lub o terminie informowała Apteka.

 

39. W przypadku rezygnacji przez Kupującego z zamówienia, opłaconego kartą lub szybkim przelewem , zwracana jest kwota z odliczoną prowizją, jaką Apteka zapłaciła bądź zapłaci za obsłużenie transakcji. W przypadku przelewów zagranicznych prowizję i koszty związane z takim rodzajem przelewu w przypadku zwrotu pokrywa Kupujacy.

 

 

Reklamacje

 

40. Procedury dotyczące reklamacji są realizowane zgodnie z ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) z regulacjami nadanymi jej ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827). Podstawę reklamacji stanowi odpowiedzialność Apteki z tytułu rękojmi.

 

41. Podstawę reklamacji stanowi odpowiedzialność Apteki z tytułu rękojmi za wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową. Wada prawna polegać może na ograniczeniu w korzystaniu lub rozporządzaniu produktem znajdującym się w ofercie Apteki wynikającym z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

 

42. Apteka nie jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie produktu w chwili wydania produktu, w szczególności w sytuacji kiedy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. W tym przypadku Kupujący który zauważył uszkodzenie przesyłki nie powinien przyjmować zamówienia, powinien sporządzić w obecności kuriera /listonosza protokół szkody oraz skontaktować się z Apteką. Tylko taki dokument umożliwia reklamację przesyłki uszkodzonej w transporcie.

 

43. Apteka nie odpowiada za brak właściwości wynikających z publicznych zapewnień producenta i podmiotów w tym zakresie z nim zrównanych.

 

44. W toku reklamacji Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub prawo do wymiany produktu. Apteka może odmówić wymiany produktu jeżeli uzna to rozwiązanie za zbyt kosztowne lub gdy wymiana nie jest możliwa z innych powodów. W takim wypadku Apteka realizuje zwrot kosztów.

 

45. Reklamacje prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: admin@aptekaflora.pl, telefonicznie : 44 725 18 54 w godzinach 7-21 lub 44 777 50 01 w godzinach 7-15, lub listownie na adres Apteka Flora, ul. Słowackiego 22, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. W oświadczeniu dotyczącym reklamacji Kupujący powinien zawrzeć:

- co dotyczy reklamacji (rodzaj i data wystąpienia niezgodności /wady)

- propozycję sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową (wymiana produktu lub oswiadczenie odstapienia od umowy – zwrot kosztów)

- dane Kupującego (login w serwisie, nr zamówienia, imię i nazwisko, dane teleadresowe).

 

46. Apteka informuje Kupującego o sposobie realizacji reklamacji w terminie 7 dni od daty jej złożenia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, o czym Klient będzie poinformowany przez Aptekę przed jego upływem z podaniem przyczyn jego wydłużenia.

 

47. W przypadku reklamacji produkt należy odesłać w stanie nienaruszonym i bez śladów użytkowania wraz z paragonem lub fakturą VAT. Wysłanie nowego produktu lub zwrot kosztów w sposób w jaki uprzednio dokonano zapłaty Apteka realizuje po uznaniu reklamacji w ciągu 7 dni. Aby przyśpieszyć realizacje reklamacji z wymianą produktu, prosimy o przesyłanie dowodu nadania zwracanego produktu drogą elektroniczną.

 

48. Apteka nie jest zobowiązana do pokrycia kosztów zwrotu produktu. Koszty ponownego wysłania wadliwego produktu ponosi Apteka.

 

 

Postanowienia końcowe

 

 

49.  Rozpatrywaniem sporów związanych z wykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy zajmuje się sąd właściwości ogólnej lub sąd właściwy dla miejsca siedziby Apteki.

 

50. Strona internetowa www.aptekaflora.pl jest objęta prawem autorskim. Dotyczy to jej zawartości, a w szczególności zdjęć i plików graficznych wykonanych przez Aptekę. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie, zapisywanie, wykorzystywanie prywatne lub publiczne informacji lub zdjęć zawartych w serwisie Apteki internetowej (w części lub w całości) bez naszej zgody.

 

51. Treść niniejszego regulaminu jest chroniona prawem autorskim.

 

52.  Apteka internetowa www.aptekaflora.pl  zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego regulaminu w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów.


Bezpłatny transport kurierem
od kwoty 199zł
od 24 godzin od zakupu

Oferujemy szeroką gamę leków i dermokosmetyków renomowanych producentów .

Bezpieczne płatności online
lub odbiór osobisty
w naszych aptekach.

Wykwalifikowany personel
pierwszego kontaktu dostępny
online bądź w aptekach.